Stojaki reklamowe to opłacalny sposób na promocję Twojej firmy.
Stojaki reklamowe są również nazywane stojakami chodnikowymi i są skutecznym sposobem na przekazanie wiadomości przy ograniczonym wysiłku i za bardzo przystępną cenę. Stojaki reklamowe mogą wydawać się trochę staromodne i bardzo mało zaawansowane technologicznie, ale świetnie nadają się do przyciągnięcia uwagi i przekazywania wiadomości. Można zobaczyć je przed sklepami, w centrach handlowych i nie tylko. Kiedy wystawisz stojak przed sklepem lub biurem albo na chodniku, przechodnie zobaczą, że tam jesteś. Spraw, aby obecni, a nowi klienci zauważyli Twoją firmę w elegancki i bardzo przystępny sposób. Jedną z kilku zalet stojaka jest to, że bardzo szybko możesz wymienić obydwa plakaty. Ze względu na łatwą w użyciu ramę zatrzaskową po obu stronach możesz dowolnie zmieniać projekt graficzny i tekst. Mając duży plakat (70x100 cm) po każdej stronie, wszyscy przechodnie mają szansę zobaczyć Twój stojak. Użyj go, aby pokazać specjalną ofertę lub ogólną wiadomość - lub użyj go, aby skierować klientów do Twojego sklepu. Możesz także użyć stojaka jako swego rodzaju znaku drogowego, który kieruje obecnych i potencjalnych klientów do sklepu, kawiarni, restauracji lub biura. Jest to oczywiście szczególnie przydatne, jeśli Twoja lokalizacja jest nieco oddalona od głównej ulicy.
Stojaki reklamowe do zwracają uwagę i zwiększają sprzedaż.
Łatwo rozpoznawalne stojaki reklamowe mają kształt litery „A” patrząc z boku. Czasami można również zobaczyć popularny stojak chodnikowy zwany podwójną tablicą reklamową. Wytrzymałe stojaki są bardzo łatwe w obsłudze i nie wymagają zaawansowanej technologii. Po prostu postaw je na ulicy rano i schowaj do środka, kiedy zamykasz sklep wieczorem. W niektórych obszarach dobrym pomysłem może być zabezpieczenie stojaka za pomocą specjalnego zamka. Oferujemy dwa rodzaje stojaków: nowoczesne lekkie tablice z aluminium i klasyczne czarne ze stali ocynkowanej w kształcie litery „A” Możesz w nich umieścić dwa plakaty o wymiarach 70x100 cm. Restauracje i kawiarnie często wykorzystują znane stojaki do prezentacji menu dnia lub po prostu całego menu. Możesz też napisać na nich co tylko przyjdzie Ci do głowy. Użyj wydrukowanego plakatu lub napisz coś sam. Bez względu na to, co wybierzesz, stojak będzie doskonałym i bardzo niedrogim sposobem na dotarcie do dużej liczby osób dzięki specjalnej ofercie, menu lub wskazówkom dojazdu do Twojego sklepu. Kiedy wystawisz na ulicę elegancki stojak reklamowy, możesz być pewny, że mnóstwo osób zobaczy Twoją wiadomość!